PKN
  » identiteit
Hervormde Gemeente wijk Dorp
Kerk & Israël Kerk & Israël
De Commissie voor Kerk en Israël van de Hervormde gemeente te Hendrik-Ido-Ambacht is opgericht in november 1988 en wordt gevormd door leden van de drie wijkgemeenten. Ze telt momenteel zeven leden.
Zij stelt zich ten doel de gemeente bewust te maken van de innige verbondenheid met Israël, als zijnde het door God uitverkoren volk in het verleden, heden en in de toekomst.

Uitgangspunt voor haar handelen is Romeinen 11:17-18 “En zo enige der takken afgebroken zijn, en gij, een wilde olijfboom zijnde, in derzelver zijt ingeënt, en des wortels en der vettigheid des olijfbooms mede deelachtig zijt geworden, zo roem niet tegen de takken; en indien gij daartegen roemt, gij draagt den wortel niet, maar de wortel u”.

Meer weten over deze commissie klik dan hier

Inloggen

16:00-17:00, Duyschot concert (Kerkzaal)
datum en tijdstip 20-04-2024 om 16:00