» contact

3342 BJ Hendrik-Ido-Ambacht

LET OP!
Postadres:

De heer W. Kolthof  (scriba Wijk Dorp)
3341 BD Hendrik-Ido-Ambacht

Contactgegevens Contactgegevens
Onze gemeente is op dit moment vacant. Onze oud-wijkpredikant ds.Jac.Jongejan is voor pastorale hulpdiensten nog met de Dorpskerk verbonden. Daarnaast gaat hij nog regelmatig bij ons voor.

Hij is op de volgende manieren bereikbaar
E-mail adres: jjongejan@hervormdambacht.nl
Telefoonnummer: 0184779801
Adres: Schepenerf 8, 2975CA Ottoland

Doordeweeks  is hij op verschillende tijden  aanwezig in zijn werkkamer  in de Dorpskerk. (Dorpsstraat 104a) Wie daar een pastorale ontmoeting wil hebben kan het beste een afspraak maken door te bellen of te mailen.

Het bestuur van de Dorpskerk is bereikbaar per mail en de voorzitter, Hans Koutstaal, kunt u bereiken via telefoonnummer 078 - 68 16351.

De websitebeheerder kunt u bereiken door een mail te sturen.

De Dorpskoerier De Dorpskoerier
De Dorpskerk heeft ook een nieuwsbrief, de Dorpskoerier, dat momenteel wekelijks verschijnt.
Deze wordt gebruikt voor het delen van informatie die snel beschikbaar moet zijn, of die door zijn aard of lengte niet in het kerkblad past.
Wanneer u de nieuwsbrief wilt ontvangen, kunt u een bericht naar de scriba sturen door hier te klikken.

Kerkblad Kerkblad
Wijkgemeente Dorp geeft samen met de andere wijkgemeenten Elim en De Ark een Kerkblad uit dat tweewekelijks verschijnt.
Voor een abonnement kunt u contact opnemen met het Kerkelijk Bureau dat telefonisch bereikbaar is op dinsdag morgen tussen 9 en 12 uur via 078-6820648.
Wanneer u kopij voor het wijkbericht van wijk Dorp aan wilt leveren kan dat per mail.

Kopij voor het algemene deel van het Kerkblad kunt u sturen naar kopij@hervormdambacht.nl

Collectebonnen Collectebonnen
Collectebonnen zijn verkrijgbaar in de volgende waarden:

€ 0,50 per stuk
€ 0,75 per stuk
€ 1,00 per stuk
€ 2,00 per stuk
€ 5,00 per stuk

Collectebonnen kunt u bestellen via de knop op deze pagina of door overmaking van het totaalbedrag voor uw collectebonnen op IBAN NL75INGB0002389914 t.n.v. Kerkrentmeesters Hendrik-Ido-Ambacht.

We verzoeken u om voor minimaal € 100,00 te bestellen. Dit om de kosten en het bezorgwerk in de hand te houden.
Bij de omschrijving van de overboeking vermeldt u hoeveel bonnen van welke waarde u wenst te ontvangen met als extra vermelding uw adres en woonplaats.