» identiteit
Hervormde Gemeente wijk Dorp
Onze identiteit

We vormen een bontgekleurd reisgezelschap. De een gaat gepassioneerd op weg, de ander volgt aarzelend. Klein en groot, jong en oud, hoe verschillend we ook zijn: we voelen ons uitgedaagd, geroepen om de weg van Jezus Christus te lopen.

De Bijbel is onze gids en wijst een níeuwe weg. We luisteren naar de verhalen en maken kennis met de Bijbelse figuren die ons voorgingen op weg naar Gods toekomst. We geloven dat door deze verhalen God zelf ons aanspreekt. Als volgelingen van Jezus Christus putten we moed en kracht uit zijn bevrijdende woorden. Onderweg zingen we graag een lied van verwondering.

U kunt ons op de kerkelijke kaart van Nederland plaatsen onder de noemer ‘Confessioneel’. Voor ons is de kern van ons geloof onopgeefbaar: Jezus Christus die leed, stierf en opstond uit de dood om ons te redden. Verder is er veel bespreekbaar. Zo zijn we voortdurend met elkaar op zoek naar de betekenis van Gods woord hier en nu.

Inloggen

16:00-17:00, Duyschot concert (Kerkzaal)
datum en tijdstip 20-04-2024 om 16:00
meer details